czwartek, 22 listopada 2012

Zimowisko! Nareszcie sa informacje!

Druhny!
Oto informacje o zimowisku. Te same można znaleźć na stronie www.wichry.pl

Zapoznajcie się z nimi i pokażcie rodzicom!!!

Przed nami kolejne zimowisko. Mnóstwo atrakcji i przygód czeka na Ciebie. Zobacz gdzie w tym roku pojedziemy!


termin zimowiska: 12.01.2013 - 26.01.2013
odpłatność uczestnika zimowiska: 940 zł
w tym:koszt zimowiska: 890 zł
darowizna: 50 zł
Darowizna jest bezpośrednio przekazana na bieżączą działalność śródroczną szczepu. (m.in. utrzymanie magazynu i sprzętu, zajecia programowe). Środki te są nam niezbędne do efektywnej pracy z młodzieżą. Prosimy o wyszczególnienie w tytule przelewu kwoty darowizny. Te dwie wpłaty, ze względów formalnych, muszą być wyszczególnione w tytule przelewu, inaczej cała kwota przelewu formalnie powinna być przeznaczona na opłatę za obóz. Dodatkowo każdą taką darowiznę, można odliczyć sobie od podatku.

miejsce zimowiska: Mucharz k. Wadowic 


ZEBRANIE Z RODZICAMI:
Zapraszamy rodziców na zebranie w sprawie zimowiska
27 listopada 2012 w SP nr 12 przy ul. Kijowskiej

KARTY ZDROWIA*:
- należy oddać do 12 grudnia 2012 (środa)
Karty będą przyjmowane w SP nr  12 w godzinach 18.00 – 18.30
Proszę o wydrukowanie karty zdrowia na jednej kartce formatu A4! (obustronnie)
UWAGA! Nowy wzór kart zdrowia do pobrania poniżej.

Bardzo prosimy o odnotowanie na kartach zdrowia wszelkich informacji dotyczących zażywanych leków i ich dawkowania.
WPŁATA GWARANCYJNA* i DAROWIZNA 300zł + 50 zł:- do 12 grudnia 2012 (środa)
Wpłaty gotówkowe będą przyjmowane w SP nr  12 w godzinach 18.00 – 18.30
WPŁATA POZOSTAŁA 590 zł
- do 3 stycznia 2013 (czwartek)
Wpłaty gotówkowe będą przyjmowane w SP nr  12 w godzinach 18.00 – 18.30
Wszelkich wpłat, można również dokonać na konto Szczepu: 

Alior Bank w Krakowie Szczep 5KDH "Wichry"

ul. Grzegórzecka 45-47
31-532 Kraków
55 2490 0005 0000 4530 9128 1330
z tytułem:
przykładowy tytłu przelewu WPŁATY GWARANCYJNEJ i DAROWIZNY:
-------------------------
Składka programowa AZ13 300zł
Darowizna 50zł
imię i nazwisko dziecka.------------------------

przykładowy tytłu przelewu WPŁATY POZOSTAŁEJ:
-------------------------
Składka programowa AZ13 590zł
imię i nazwisko dziecka.------------------------

* Utrzymanie tak niskiej ceny zimowiska zawdzięczamy między innymi staraniu się o dotację celową na wypoczynek dzieci i młodzieży. Ze względu na sztywe terminy urzędowe, jesteśmy zobowiązani do przedłożenia dokumentów w określonym czasie. Brak wpłaty gwarancyjnej lub Karty Obozowej oznacza dla nas brak chęci udziału w zimowisku a tym samym zgłoszamy mniejszą liczbę uczestników do urzędu a co za tym idzie, dostajemy niższą dotację. Dlatego licząc na Państwa terminowość mamy nadzieję, że nie będziemy zmuszeniu doliczać dodatkowych kosztów. Dla osób, które po terminie oddadzą Kartę Obozową lub po terminie dokonają Wpłaty Gwarancyjnej, będą obciążeni dodatkowym kosztem w wysokości 50 zł. Liczymy na Państwa wyrozumiałość oraz terminowe wpłaty.
Informacja ta dotyczy również kadry!

Dodatkowe informacje:
  1. Ze względów podatkowych w przelewie za udział w zimowisku musi znaleźć się informacja, że jest to 'składka programowa'. Każdy przelew nie zawierający tej adnotacji będzie zwracany.
  2. Nie ma przeciwskazań by całą odpłatność dokonać jednym przelewem. Należy to zrobić przed terminem Wpłaty Gwarancyjnej czyli do 12 grudnia 2012.
  3. Wpłata gwarancyjna jest dla nas inforamcją, że dziecko bierze udział w zimowisku. Wpłata Gwarancyjna nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z zimowiska.
  4. Informujemy, że w indywidualnych i uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość obniżenia odpłatności za zimowisko. Podania o obniżenie odpłatności z propozycją wysokości obniżki prosimy składać do komendanta lub kwatermistrza zimowiska do dn. 12.12.2012 r. Wnioski zostaną rozpatrzone do 18.12.2012. Razem z wnioskiem o dofinansowanie należy złożyć Kartę Obozową z wypełnioną rubryką odnoście zatrudnienia oraz dochodów rodziców potwierdzonych w miejscu pracy.

Wszelkie pytania należy kierować do drużynowych:

5 KDH PIORUNdrużynowy wyw. Maciej Adrian, tel. 534 668 203
5 KDH BŁYSKAWICAdrużynowa: pwd Karolina Wierzejska, tel. 509 842 251
5 KDH LASDrużynowa pwd. Katarzyna Chmielewska-Synowska Tel. 601 239 049

Na zimowisku będzie możliwość jeżdzenia na nartach.
3 razy w ciągu tygodnia będzie orgaznizowany przejazd na stok.
Karnety oraz przejazdy będą dodatkowo płatne tylko dla osób jeżdżących na nartach.
Należy przewidzieć te koszty przekazująć dzieciom kieszonkowe na zimowisko.
Narty na zimowisko, będą transportowane wraz ze sprzętem, samochodem dostawczym. Nie ma możliwości wnoszenia nart do autokaru.
Przybliżone koszty wyciągów:
Przesyłam koszty nart z tamtego roku. Nie wydaje mi się, żeby coś więcej się zmieniło.
 
Przejazd PKS - wynajem autokaru 450-500 zł /jednorazowo
Licząc około 30 osób wychodzi po 16 zł/os
oczywiscie w przypadku mniejszej ilości narciarzy będziemy wynajmować tańszego busa.
 
Mosorny Groń Zawoja:
Karnety Ulgowe/Normalne:
Przedpołudniowy 9:00 - 14:00: 55 zł / 60 zł
Jeden przejazd: 5,50 zł
 
 
Czarny Groń Rzyki:
 Karnety:
Całodzienny 8:00 - 22:00: 80 zł
4h - 45 zł
 
Podsumowując:
Koszt jednego wypadu na narty to ok:
16 zł + 55 zł = 71 zł - Zawoja
16 zł + 45 zł = 61 zł - Rzyki
 
Do zobaczenia na następnej zbiórce!
Zastępowa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz